/ KOORDINÁTOR/-KA PROVOZU A TECHNICKÉ SPRÁVY NC PALLADIUM

Do našeho oddělení Center Managementu hledáme novou posilu Technického týmu.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Zpracování cenových nabídek, objednávek a faktur za zboží a služby související s provozem budovy PALLADIA
  • Komunikace s dodavateli
  • Koordinace a pravidelná kontrola úklidu v PALLADIU ve spolupráci s úklidovými firmami
  • Koordinace zahradníků při údržbě květin a stromů jak uvnitř centra, tak na jeho terasách
  • Zpracování reportů a hlášení
  • Podpora Technického manažera

Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme?

  • Praktický přístup k řešení různých situací spojených s provozem budovy
  • Schopnost umět se zaměřit na detaily, rozpoznat nedostatky a problémy v budově a umět je následně řešit
  • Komunikativnost a asertivitu
  • Pokud máte nějaké zkušenosti s provozem budov nebo s kontrolou úklidu, jste ten/ta, koho hledáme.
  • Aktivní znalost angličtiny

Co vám můžeme nabídnout?

  • Pracovní smlouvu na dobu určitou
  • Rozmanitou a samostatnou práci
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené a zdravotní volno
  • Příspěvek na stravu, nebo na penzijní/životní pojištění
  • Příspěvek na MultiSport kartu
  • Příspěvek na jazykové kurzy
  • A v neposlední řadě příjemné kanceláře v centru Prahy se skvělou dopravní dostupností (přímo na metru linky B „Náměstí Republiky“, tramvaje a autobusu) a přátelský kolektiv kolegyň a kolegů, kteří se na Vás těší!

Pokud jste dočetla/dočetl až sem, tak Vás určitě naše pracovní nabídka zaujala. Neváhejte a pošlete nám ještě dnes Váš životopis (v českém a anglickém jazyce) na e-mailovou adresu l.varcollerova@ps-group.cz

Rádi se s Vámi setkáme osobně.

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti Property Management Solutions dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi společnosti Property Management Solutions, a to výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání po dobu výběrového řízení, nejdéle však jeden rok od jejich zaslání.