/ Technický / Provozní koordinátor

Do našeho technického oddělení hledáme organizačně schopného kolegu.
Co bude náplní Vaší práce?
  • Spolupráce při vedení stavebních a technických projektů, jejich příprava, plánování, poptávková řízení, vyhodnocení tendrů, realizace a reporting,
  • dozor nad technickou správou budovy
  • příprava výběru dodavatelů a zpracování podkladů pro uzavření smluvních vztahů s dodavateli,
  • účast při řízení projektů v technické oblasti a výstavby kanceláří / obchodních jednotek, koordinace dodavatelů, komunikace s úřady,
  • pravidelný reporting.

 

Jaké zkušenosti a dovednosti od Vás očekáváme?
  • VŠ vzdělání stavebního nebo strojního zaměření se znalostí TZB (vytápění, chlazení, vzduchotechnika, regulace, distribuce elektrické energie, požární bezpečnost budovy atd.),
  • praxi alespoň 2 roky v oboru,
  • schopnost mluvit a psát v angličtině, případná znalost i německého jazyka může být výhodou,
  • dobrou znalost práce na PC (Microsoft Office, AutoCAD),
  • schopnost samostatného řešení problémů, organizační a komunikativní schopnosti.

 

Co vám můžeme nabídnout?
  • Příjemné kanceláře v centru Prahy,
  • přátelský a spolupracující tým kolegů,
  • nastoupit můžete ihned,
  • odborně vás zaškolíme.

 

 

Pokud by vás tato práce zajímala, pošlete prosím, svůj životopis v českém a v anglickém jazyce na adresu l.varcollerova@ps-group.cz Připojte k němu i svoji fotografii.

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti Property Management Solutions dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi společnosti Property Management Solutions, a to výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání po dobu výběrového řízení, nejdéle však jeden rok od jejich zaslání.